מהו פילינג קל?

כשמו, כן הוא – פילינג קל ושטחי המיועד להקנות חיות לעור, ומהווה בעיקר טיפול משמר לסוגי הפילינג האחרים.

פילינג שטחי הוא פילינג עדין מאוד, שמטרתו העיקרית היא להקנות חיות לעור. בנוסף להיותו טיפול בפני עצמו, פילינג שטחי משמש גם כטיפול משמר לסוגי פילינג אחרים (כגון פילינג בינוני ופילינג עמוק). זוהי למעשה כוויה שטחית ביותר על העור, הגורמת לקילוף קל מאוד שלו. פילינג שטחי מיועד בדרך כלל למקרים קלים של פיגמנטציה, לסילוק כתמים וקמטים עדינים או לריענון העור.

פילינג שטחי – איך זה עובד?

פילינג שטחי הוא תהליך פשוט אך יעיל, הכולל מריחת קרם המכיל בדרך כלל חומצה גליקולית, חומצות אלפא הידרוקסי וחומרים אחרים – את חלקם ניתן למצוא גם בקרמים שונים ובמסכות פנים, אך בריכוזים שונים. תערובת הפילינג מותאמת במרבית המקרים לצרכי המטופל. בעת מריחת החומר תיתכן תחושת עקצוץ או צריבה קלה, תחושה זו תחלוף בעת הסרתו.

למה ניתן לצפות לאחר פילינג קל?

בתום טיפול פילינג שטחי העור מקבל גוון אדום, אשר בדומה לכוויה מדרגה ראשונה. אל דאגה – הגוון האדום חולף בהדרגה כעבור  48 שעות. באשר לקילוף העור (שהוא למעשה קילוף שכבת האפידרמיס החיצונית), תהליך זה מתחיל רק כעבור מספר שעות לאחר מריחת החומר. קילוף עדין זה חולף כעבור כשלושה ימים.

למי הטיפול מיועד?

על מנת להבין למי מומלץ טיפול פילינג שטחי, יש ראשית להבין מה השפעתו. מעבר למתן מראה בהיר יותר וחלק יותר לעור, ניתן באמצעות טיפולים חוזרים בפילינג שטחי לטשטש פיגמנטציה לא אחידה.

בנוסף, פילינג שטחי תורם להפחתת אזורי יובש בעור, להעלמת קמטים עדינים ואף לטיפול בעור נגוע באקנה. אז למי מיועד הטיפול בפילינג שטחי? כמעט לכל גבר או אישה שעברו את גיל ה-30 ולאלה מאיתנו החשופים לשמש הארץ ישראלית היוקדת על בסיס יום-יומי.

פילינג שטחי – מהם יתרונותיו?

אולי היתרון המשמעותי ביותר של פילינג שטחי, טמון בעובדה שתקופת ההתאוששות לרוב אינה עולה על שלושה ימים, בעוד שהתוצאות נראות לעין חודשים לאחר מכן. מעבר לכך, מיד לאחר הטיפול כבר ניתן להמשיך בשגרת היום הקבועה, ללא כל צורך בפעולות נוספות או בטיפול משמר. מעבר ליום-יומיים של אור אדמדם, הטיפול אינו כרוך כלל באי נוחות.